Rem Koolhaas, fundador de OMA (Office for Metropolitan Architecture), es uno de los arquitectos contemporáneos cuyo trabajo profesional y obra teórica ha ejercido mayor influencia en la arquitectura contemporánea. Este libro reúne una conferencia y un seminario celebrados en la Rice School of Archi...
Ancho:
140
cm
Largo:
200
cm
Peso:
150 gr
Sense estoc
11,00 €
Descripció
ISBN :978-84-252-1890-3
Data d'edició :01/06/2002
Any d'edició :2002
Idioma :CASTELLANO
Autors :KWINTER, SANFORD
Traductors :TÉNEZ YBERN, VICTOR
Nº de pàgines :96
Coleccion :CONVERSACIONES CON...
Rem Koolhaas, fundador de OMA (Office for Metropolitan Architecture), es uno de los arquitectos contemporáneos cuyo trabajo profesional y obra teórica ha ejercido mayor influencia en la arquitectura contemporánea. Este libro reúne una conferencia y un seminario celebrados en la Rice School of Architecture donde Koolhaas discute las implicaciones urbanas y arquitectónicas de la construcción de lo enorme, utilizando para ello tres ejemplos de proyectos a gran escala: la terminal marítima de Zeebrugge, la Biblioteca de Francia y el Centro ZKM de Karlsruhe. El libro reúne, de una manera concisa y accesible, las principales claves del pensamiento de Koolhaas marcadas por el interés permanente en el desafío de la metrópoli.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.