• JANO. LA DOBLE CARA DE LA FOTOGRAFIA

    AAVV MINISTERIO DE CULTURA Ref. 9788480263467 Altres llibres del mateix autor
    Catálogo de la exposición celebrada en el Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, octubre-diciembre 2007. Muestra una selección de fondos de fotografía de la colección del Museo, obras realizadas a partir de 1990. Trata de reflejar no sólo el nuevo paradigma surgido en el arte contemporáneo sino ...
    Ancho: 240 cm Largo: 170 cm Peso: 500 gr
    Sense estoc
    20,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8026-346-7
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : AAVV
    • Nº de pàgines : 192
    Catálogo de la exposición celebrada en el Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, octubre-diciembre 2007. Muestra una selección de fondos de fotografía de la colección del Museo, obras realizadas a partir de 1990. Trata de reflejar no sólo el nuevo paradigma surgido en el arte contemporáneo sino también cómo éste ha ido incorporándose a la misma colección.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.