• CRITICA DIALOGADA, LA : ENTREVISTAS SOBRE ARTE Y PENSAMIENTO

    ENTREVISTAS SOBRE ARTE Y PENSAMIENTO ACTUAL (2000-2006)

    GUASCH, ANNA MARIA (1953- ) COMPAÑIA ORIENTAL DE LA TINTA Ref. 9788461112678 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Este libro, que también se hubiera podido llamar Criticografía del arte contemporáneo, nace de la necesidad de aportar un nuevo formato a los diferentes trabajos existentes de literatura artística como fuente de estudio teórico del arte. Mediante la real
    Ancho: 150 cm Largo: 230 cm Peso: 315 gr
    Sense estoc
    18,00 €
  • Descripció

    • Nº de col·lecció : 13
    • Coleccion : AD HOC. SERIE ENSAYO (CENTRO DE DOCUMENTACION Y ES
    • Nº de pàgines : 160
    • Autors : GUASCH, ANNA MARIA (1953- )
    • Idioma : CASTELLANO
    • Any d'edició : 2006
    • Data d'edició : 01/06/2006
    • ISBN : 978-84-611-1267-8
    Este libro, que también se hubiera podido llamar Criticografía del arte contemporáneo, nace de la necesidad de aportar un nuevo formato a los diferentes trabajos existentes de literatura artística como fuente de estudio teórico del arte. Mediante la real

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.