• ¿SOÑARAN LOS ANDROIDES CON CAMARAS FOTOGRAFICAS? (CAST/ING)

    FONTCUBERTA, JOAN (ED.) MINISTERIO DE CULTURA Ref. 9788481813562 Altres llibres del mateix autor
    Este libro recoge las ponencias de Encuentros PHE08, organizadas por el Ministerio de Cultura, dentro del marco del festival PHotoEspaña, en el que se analiza el papel de la fotografía en el arte del futuro. Edición bilingüe español-inglés.
    Ancho: 220 cm Largo: 150 cm Peso: 460 gr
    Sense estoc
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8181-356-2
    • Data d'edició : 01/01/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : FONTCUBERTA, JOAN (ED.)
    • Traductors : BREDEN, SIMON
    • Nº de pàgines : 310
    Este libro recoge las ponencias de Encuentros PHE08, organizadas por el Ministerio de Cultura, dentro del marco del festival PHotoEspaña, en el que se analiza el papel de la fotografía en el arte del futuro. Edición bilingüe español-inglés.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.