"El ojo oye" de Paul Claudel, publicado en 1946 por Gallimard, y traducido al español por Juan Ramón Ortega Ugena en este volumen, recoge una serie de ensayos en los que el autor se detiene a observar con detalle lo que ha ido recogiendo, a lo largo de diversos viajes, en materia de pintura, música,...
Dimensions:
210 x 140 x 1 cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-16193-85-1
Data d'edició :01/11/2015
Any d'edició :2015
Idioma :ESPANYOL
Autors :CLAUDEL, PAUL
Traductors :ORTEGA UGENA, JUAN RAMÓN
Nº de pàgines :232
Coleccion :UMBRALES
Nº de col·lecció :23
"El ojo oye" de Paul Claudel, publicado en 1946 por Gallimard, y traducido al español por Juan Ramón Ortega Ugena en este volumen, recoge una serie de ensayos en los que el autor se detiene a observar con detalle lo que ha ido recogiendo, a lo largo de diversos viajes, en materia de pintura, música, catedrales, vidrieras?, para ofrecernos una visión pormenorizada y sensorial del arte. Pero presenta, ante todo, la depurada percepción de este poeta y dramaturgo francés que había ya interiorizado a Shakespeare, Esquilo, Zola, Rimbaud?
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.