El lector español tiene en sus manos una obra recibida en todo el mundo como la más original y provocativa historia del arte moderno. Se trata de un visión personal del arte a lo largo del siglo XX, que en lugar de hacer una historia cronológica a la manera tradicional, se decanta por articular vari...
Ancho:
130
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
59,50 €
Descripció
ISBN :978-84-8109-299-8
Data d'edició :01/06/2000
Any d'edició :2000
Idioma :CASTELLANO
Autors :HUGHES, ROBERT (1938- )
Traductors :PEREIRA QUINTEIRO, MANUEL
Nº de pàgines :448
Coleccion :ENSAYO
El lector español tiene en sus manos una obra recibida en todo el mundo como la más original y provocativa historia del arte moderno. Se trata de un visión personal del arte a lo largo del siglo XX, que en lugar de hacer una historia cronológica a la manera tradicional, se decanta por articular varios temas cruciales para entender la evolución artística del siglo. Hablamos a grandes rasgos de: el florecimiento de la modernidad, el papel de la cultura de masas, el destino de las utopías, la relación del arte con lo irracional y lo inconsciente, y la herencia del romanticismo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.