• YO FUI GUARDAESPALDAS DE HITLER 1940-1945

    (TESTIMONIO RECOGIDO POR NICOLAS BOURCIER)

    MISCH, ROCHUS; BOURCIER, NICOLAS TAURUS Ref. 9788430606269 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Rochus Misch es el último superviviente de la guardia más cercana a Adolf Hitler; el último soldado que abandonó el búnker del Führer el 2 de mayo de 1945, el día en que el Ejército Rojo tomó la capital del Tercer Reich en ruinas; uno de los pocos testigo
    Ancho: 130 cm Largo: 215 cm Peso: 336 gr
    Sense estoc
    20,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-306-0626-9
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CAST
    • Autors : MISCH, ROCHUS; BOURCIER, NICOLAS
    • Traductors : PETIT FONTSERE, NURIA
    • Nº de pàgines : 304
    • Coleccion : TAURUS HISTORIA
    Rochus Misch es el último superviviente de la guardia más cercana a Adolf Hitler; el último soldado que abandonó el búnker del Führer el 2 de mayo de 1945, el día en que el Ejército Rojo tomó la capital del Tercer Reich en ruinas; uno de los pocos testigo

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.