• VIDA EN PAPEL DE ARROZ, LA

    MINISTERIO DE CULTURA Ref. 9788481813067
    Catálogo de la exposición celebrada en el Museo de Antropología en 2006, que reune la colección de pintura china de exportación del Museo, así como la aportación de notables objetos de las colecciones del Museo de América y del Real Jardín Botánico de Madrid, con el propósito de transmitir la imagen...
    Ancho: 240 cm Largo: 125 cm Peso: 530 gr
    Sense estoc
    22,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8181-306-7
    • Data d'edició : 01/01/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : CASTELLANO
    • Nº de pàgines : 181
    Catálogo de la exposición celebrada en el Museo de Antropología en 2006, que reune la colección de pintura china de exportación del Museo, así como la aportación de notables objetos de las colecciones del Museo de América y del Real Jardín Botánico de Madrid, con el propósito de transmitir la imagen de China en Occidente a finales del siglo XIX.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.