• TINTORETTO

    MUSEO NACIONAL DEL PRADO Ref. 9788484801009
    Catálogo de la exposición celebrada en el Museo del Prado (2007) que reúne, por primera vez en setenta años, un buen número de las mejores realizaciones del gran pintor italiano del siglo XVI. Este catálogo, coordinado por Miguel Falomir, cuenta con la participación de los mejores especialistas y p...
    Ancho: 300 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    36,85 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8480-100-9
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CAST
    • Nº de pàgines : 472
    Catálogo de la exposición celebrada en el Museo del Prado (2007) que reúne, por primera vez en setenta años, un buen número de las mejores realizaciones del gran pintor italiano del siglo XVI. Este catálogo, coordinado por Miguel Falomir, cuenta con la participación de los mejores especialistas y pretende ser una referencia para los estudiosos del pintor.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.