Comisariada por el historiador francés Serge Guilbaut, esta exposición compara y contrasta el arte que se producía en Francia y Estados Unidos entre 1946 y 1956, con el objetivo de entender cómo y por qué algunas obras se convirtieron, aunque fuera por poco tiempo en cada país, en iconos culturales ...
Ancho:
170
cm
Largo:
230
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
52,00 €
Descripció
ISBN :978-84-89771-45-1
Data d'edició :01/01/2007
Any d'edició :2007
Idioma :Español, Castellano
Autors :VV.AA.
Traductors :MARTINEZ-LAGE, MIGUEL
Nº de pàgines :784
Coleccion :MACBA
Comisariada por el historiador francés Serge Guilbaut, esta exposición compara y contrasta el arte que se producía en Francia y Estados Unidos entre 1946 y 1956, con el objetivo de entender cómo y por qué algunas obras se convirtieron, aunque fuera por poco tiempo en cada país, en iconos culturales que contenían poderes simbólicos fabulosos pero limitados, para después convertirse en signos mediáticos comercializables de gran popularidad. La muestra analiza las querellas estéticas del periodo comprendido entre los años cuarenta y cincuenta, época en la que Nueva York sustituyó a París como centro neurálgico del arte moderno.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.