Catálogo de la exposición celebrada en el Museo Nacional del Prado (18 de marzo- 14 de septiembre de 2015). Con motivo de la remodelación del Kunstmuseum de Basilea, esta institución ha prestado al Museo del Prado diez obras maestras de Picasso, seleccionadas entre las más de setenta que alberga. Fe...
Ancho:
200
cm
Largo:
250
cm
Peso:
563 gr
Sense estoc
19,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8480-313-3
Data d'edició :01/01/2015
Any d'edició :2015
Idioma :Español, Castellano
Autors :AAVV
Nº de pàgines :130
Catálogo de la exposición celebrada en el Museo Nacional del Prado (18 de marzo- 14 de septiembre de 2015). Con motivo de la remodelación del Kunstmuseum de Basilea, esta institución ha prestado al Museo del Prado diez obras maestras de Picasso, seleccionadas entre las más de setenta que alberga. Fechadas entre 1906 y 1967, constituyen una especie de retrospectiva esencial de su obra, desde el periodo rosa hasta el expresionismo de su producción final. Se presentan estas diez obras en diálogo con los maestros del pasado, al tiempo que se desgrana una historia de la colección de picassos del museo helvético, una de las mejores del mundo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.