El nuevo realismo, aunque comienza a surgir antes, nace oficialmente en octubre de 1960 impulsado por el crítico de arte Pierre Restany con la declaración común firmada por Yves Klein, Arman, François Dufrêne, Raymond Hains, Martial Raysse, Daniel Spoerri, Jean Tinguely y Jacques de Villeglé, a los ...
Ancho:
270
cm
Largo:
270
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
22,00 €
Descripció
ISBN :978-84-16714-35-3
Data d'edició :01/07/2016
Any d'edició :2016
Idioma :ESPANYOL
Autors :VV.AA.
Nº de pàgines :64
Coleccion :ARTE Y FOTOGRAFÍA
El nuevo realismo, aunque comienza a surgir antes, nace oficialmente en octubre de 1960 impulsado por el crítico de arte Pierre Restany con la declaración común firmada por Yves Klein, Arman, François Dufrêne, Raymond Hains, Martial Raysse, Daniel Spoerri, Jean Tinguely y Jacques de Villeglé, a los que más tarde se suman César, Mimmo Rotella, Niki de Saint Phalle y Gérard Deschamps.
A pesar de poseer un lenguaje plástico muy diverso, estos artistas cobran consciencia de su «singularidad colectiva» y comparten un método de apropiación directa de la realidad, que consiste, según Pierre Restany, en un «reciclaje poético de la realidad urbana, industrial, publicitaria». Los miembros del grupo realizan exposiciones conjuntas entre 1960 y 1963, aunque la historia del grupo se prolonga hasta los años setenta. Durante este tiempo cada uno de ellos desarrolla una obra original: uno trabaja con carteles, otro acumula objetos, los fija, los pone en movimiento o los comprime?
La exposición intenta poner el acento sobre la especificidad de una práctica que opuso al pop art ?movimiento coetáneo? otra manera de apropiarse de las imágenes y los objetos producidos por la sociedad de consumo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.