Aquesta monografia és el resultat d'una recerca realitzada entre els anys 2002 i 2003 dins el marc de l'Inventari del Patrimoni Etnològic de Catalunya que duu a terme el Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana. Anali tza la figura del porter com un mediador entre la domestici...
Ancho:
165
cm
Largo:
235
cm
Peso:
460 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-393-7236-3
Data d'edició :01/10/2006
Any d'edició :2006
Idioma :CATALA
Autors :BESTARD (ED.), JOAN
Nº de pàgines :226
Coleccion :TEMES D'ETNOLOGIA DE CATALUNYA
Nº de col·lecció :13
Aquesta monografia és el resultat d'una recerca realitzada entre els anys 2002 i 2003 dins el marc de l'Inventari del Patrimoni Etnològic de Catalunya que duu a terme el Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana. Anali tza la figura del porter com un mediador entre la domesticitat familiari la vida pública, entenent la porteria com un lloc de mediació entre el carrer i l'apart ament privat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.