SinopsisEste libro de 1967 de Remy Charlip es completamente imprescindible en los bolsillos de cualquier enamorado. Literalmente cabe en un bolsillo y aconsejamos guardarlo en el que esté más cercano al corazón. En el libro, una madre le expone a su hijo lo mucho que lo quiere. Como si de un trabale...
Dimensions:
110 x 114 x 7 cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
9,90 €
Descripció
ISBN :978-84-948278-0-8
Data d'edició :01/03/2018
Any d'edició :2018
Idioma :ESPANYOL
Autors :CHARLIP, REMY
Traductors :SALGUEIRO, RAFA
Nº de pàgines :32
Coleccion :COLECCIÓN VINTAGE
Nº de col·lecció :12
Sinopsis Este libro de 1967 de Remy Charlip es completamente imprescindible en los bolsillos de cualquier enamorado. Literalmente cabe en un bolsillo y aconsejamos guardarlo en el que esté más cercano al corazón. En el libro, una madre le expone a su hijo lo mucho que lo quiere. Como si de un trabalenguas musical se tratase, nos veremos hipnotizados por el diálogo tan divertido que establecen estos dos cómicos personajes.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.