• BIBLIA, LA. NUEVO TESTAMENTO (MANGA)

    EL MANGA

    AAVV LA OTRA H Ref. 9788416540921 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Pocas obras han contribuido a modelar el pensamiento occidental tanto como la Biblia. En contraste con los relatos fragmentarios de su primera parte, el Nuevo Testamento se centra en las obras de Jesús de Nazaret y sus disc­pulos, as­ como en la nuev
    Dimensions: 163 x 120 x 12 cm Peso: 170 gr
    Sense estoc
    9,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-16540-92-1
    • Data d'edició : 01/03/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : AAVV
    • Traductors : SERVEIS LINGUISTICS, DARUMA
    • Nº de pàgines : 200
    • Coleccion : EL MANGA
    Pocas obras han contribuido a modelar el pensamiento occidental tanto como la Biblia. En contraste con los relatos fragmentarios de su primera parte, el Nuevo Testamento se centra en las obras de Jesús de Nazaret y sus disc­pulos, as­ como en la nuev

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.