Aparecido por primera vez en 1968 en la revista "La Garrapata", El Hombre de Negro es uno de los personajes más importantes de la caricatura en México, no sólo por su crítica corrosiva hacia un gobierno represor y corrupto, sino también por su estética alternativa de humor, en la que el peso se ha d...
Ancho:
290
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
52,00 €
Descripció
ISBN :978-968-16-8394-8
Data d'edició :01/03/2013
Any d'edició :2013
Idioma :Español, Castellano
Autors :MONSIVAIS, CARLOS; HELIOFLORES
Nº de pàgines :241
Coleccion :TEZONTLE
Aparecido por primera vez en 1968 en la revista "La Garrapata", El Hombre de Negro es uno de los personajes más importantes de la caricatura en México, no sólo por su crítica corrosiva hacia un gobierno represor y corrupto, sino también por su estética alternativa de humor, en la que el peso se ha desplazado de los diálogos a las imágenes, lo cual implica la complicidad del lector. Sobre el personaje de Helio Flores, Rius dice: 'es como un testigo dentro de la historieta, semimudo, pesado, temible, complicado, tímido, hasta huidizo. Es un enigma, en definitiva, porque no se sabe qué esperar de él'.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.