¿Qué es esto? ¿Un abecedario? ¿Un libro para aprender a leer? Es un libro para aprender a leer, a pensar y a mirar.Un libro colmado de una poesía sencilla, de una filosofía concreta, de un viaje lleno de sensibilidad a través del alfabeto en 26 imágenes. Concebido en 1790 por Karl Philipp Moritz, W...
Ancho:
120
cm
Largo:
170
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-15208-11-2
Data d'edició :01/09/2011
Any d'edició :2011
Idioma :Español, Castellano
Autors :MORITZ, KARL PHILIPP
Traductors :ANDREU, CARLES/VITÓ, ALBERT
Ilustradors :ERLBRUCH, WOLF
Nº de pàgines :64
¿Qué es esto? ¿Un abecedario? ¿Un libro para aprender a leer? Es un libro para aprender a leer, a pensar y a mirar.
Un libro colmado de una poesía sencilla, de una filosofía concreta, de un viaje lleno de sensibilidad a través del alfabeto en 26 imágenes. Concebido en 1790 por Karl Philipp Moritz, Wolf Erlbruch lo ha ilustrado y reinterpretado. El resultado es un libro lleno de imaginación y fantasía.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.