Nominado al Premio Patrimonio de la Historieta, Festival Internacional de Angoulême 2005 Selección de Ilustración, Premio Daniel Gil de diseño editorial 2004 El universo turbador de H.P. Lovecraft encuentra en las imágenes de Alberto Breccia su perfecta traducción visual. El dibujante argentino ada...
Ancho:
230
cm
Largo:
300
cm
Peso:
200 gr
Sense estoc
22,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96722-91-0
Data d'edició :01/08/2011
Any d'edició :2011
Idioma :ESPANYOL
Autors :BRECCIA & LOVECRAFT
Ilustradors :BRECCIA, ALBERTO
Nº de pàgines :124
Coleccion :000
Nominado al Premio Patrimonio de la Historieta, Festival Internacional de Angoulême 2005 Selección de Ilustración, Premio Daniel Gil de diseño editorial 2004
El universo turbador de H.P. Lovecraft encuentra en las imágenes de Alberto Breccia su perfecta traducción visual. El dibujante argentino adapta algunos de los relatos más conocidos del genio de Providence, y el resultado es un libro deslumbrante preñado de nítidas visiones de pesadilla.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.