No es extraño que cada uno de los tres títulos de Olivier Schrauwen haya sido nominado como mejor álbum en el Festival de Angoulême. Esta colección de relatos protagonizados por hombres barbudos es un tratado de art brut realizado desde la cordura, un libro fresco y audaz cuyo verdadero protagonista...
Ancho:
220
cm
Largo:
265
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
21,00 €
Descripció
ISBN :978-84-936081-6-3
Data d'edició :01/02/2012
Any d'edició :2012
Idioma :ESPANYOL
Autors :SCHRAUWEN, OLIVIER
Nº de pàgines :112
Coleccion :IMPRONUNCIABLES
Nº de col·lecció :2
No es extraño que cada uno de los tres títulos de Olivier Schrauwen haya sido nominado como mejor álbum en el Festival de Angoulême. Esta colección de relatos protagonizados por hombres barbudos es un tratado de art brut realizado desde la cordura, un libro fresco y audaz cuyo verdadero protagonista es el gozo del dibujo, del color, del hallazgo narrativo, de la greguería. El más flamante ejemplo de la renovación constante del lenguaje de los tebeos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.