La nova obra d'Aleix Saló després de l'imparable èxit d'Españistán. Les causes de la crisi.Els antecedents de la crisi.Els efectes de la crisi. La corrupció irracional.La involució social.El govern disfuncional. Ha arribat la simiocràcia. Aleix Saló torna a la càrrega després d'Españistán. En el seu...
Dimensions:
190 x 140 x 11 cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
9,95 €
Descripció
ISBN :978-84-9989-706-6
Data d'edició :01/04/2012
Any d'edició :2012
Idioma :CATALA
Autors :SALO, ALEIX
Traductors :CARME GERONÉS PLANAGUMÀ;
Nº de pàgines :144
Nº de col·lecció :26217
La nova obra d'Aleix Saló després de l'imparable èxit d'Españistán. Les causes de la crisi. Els antecedents de la crisi. Els efectes de la crisi. La corrupció irracional. La involució social. El govern disfuncional. Ha arribat la simiocràcia. Aleix Saló torna a la càrrega després d'Españistán. En el seu llibre nou i esperat t'explica tota la veritat sense embuts i sense anar-se'n per les branques. No podràs parar de sacsejar l'arbre.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.