• GUIA TEATRE-MUSEU DALI EN FIGUERAS (ANGLES)

    AAVV TRIANGLE BOOKS Ref. 9788484781691 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Dalí va concebre el seu Teatre-Museu com un edifici ple de sorpreses i cops d'efecte. Aquesta guia ens mostra els secrets de l'última gran creació de l'artista, facilitant-nos les pistes i les claus per accedir al seu món personal, imaginatiu i ple de tocs d'humor.
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    13,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8478-169-1
    • Data d'edició : 01/07/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : ANGLES
    • Autors : AAVV
    • Nº de pàgines : 208
    • Coleccion : GUIES
    Dalí va concebre el seu Teatre-Museu com un edifici ple de sorpreses i cops d'efecte. Aquesta guia ens mostra els secrets de l'última gran creació de l'artista, facilitant-nos les pistes i les claus per accedir al seu món personal, imaginatiu i ple de tocs d'humor.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.