Un diccionari informatitzat, estructurat com una única base de dades i elaborat a partir de la informació de quatre diccionaris editats per Enciclopèdia Catalana. Recull en una única obra el contingut del Diccionari de la llengua catalana, la informació morfològica i fonètica del Diccionari ortogràf...
Peso:
172 gr
Sense estoc
61,80 €
Descripció
ISBN :978-84-7739-630-7
Idioma :Catalán
Nº de pàgines :0
Coleccion :DICCIONARIS EN CD-ROM
Nº de col·lecció :3
Data d'edició :01/12/1993
Any d'edició :1993
Un diccionari informatitzat, estructurat com una única base de dades i elaborat a partir de la informació de quatre diccionaris editats per Enciclopèdia Catalana. Recull en una única obra el contingut del Diccionari de la llengua catalana, la informació morfològica i fonètica del Diccionari ortogràfic i de pronúncia, i les equivalències castellanes i angleses de dos diccionaris bilingües. En total conté 77.147 entrades catalanes, 154.548 definicions, 19.481 expressions del llenguatge científicotècnic i de la llengua comuna, 107.303 equivalències castellanes, 74.993 equivalències angleses i més de 8.000 verbs amb la seva conjugació completa.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.