• RUTA DEL DISEÑO BCN. 100% SELECCION

    RUTA DEL DISEÑO DE BARCELONA

    VIDAL BIOSCA, JAUME AJUNTAMENT DE BARCELONA PUBLIC Ref. 9788493323820 Altres llibres del mateix autor
    Cien profesionales reconocidos de diversos campos han colaborado en la elaboración de esta ruta por el mejor diseño de la ciudad, que ofrece cuatro apartados: bares, restaurantes, comercios y edificios y espacios públicos. Incluye una guía alternativa
    Ancho: 150 cm Largo: 210 cm Peso: 825 gr
    Sense estoc
    21,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-933238-2-0
    • Data d'edició : 01/01/2003
    • Any d'edició : 2003
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : VIDAL BIOSCA, JAUME
    • Nº de pàgines : 332
    Cien profesionales reconocidos de diversos campos han colaborado en la elaboración de esta ruta por el mejor diseño de la ciudad, que ofrece cuatro apartados: bares, restaurantes, comercios y edificios y espacios públicos. Incluye una guía alternativa

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.