Puntos de vista de los principales profesionales del mundo de la publicidad.. Se tratan diversos medios y temas ( desde papel y emisiones de TV a medios interactivos) además de las tácticas y estrategias usadas por los redactores: desde el uso de un texto
Ancho:
220
cm
Largo:
300
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
39,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96309-54-8
Data d'edició :01/10/2006
Any d'edició :2006
Idioma :CASTELLA
Autors :SAWYER, ROBERT
Traductors :GUIU NAVARRO, SILVIA
Nº de pàgines :184
Coleccion :VARIS
Nº de col·lecció :16513
Puntos de vista de los principales profesionales del mundo de la publicidad.. Se tratan diversos medios y temas ( desde papel y emisiones de TV a medios interactivos) además de las tácticas y estrategias usadas por los redactores: desde el uso de un texto
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.