Este volumen reúne artículos que presentan y discuten algunos de los problemas que hoy afrontan los editores de habla hispana. Para ofrecer un recorrido coherente, los temas están agrupados en capítulos que abordan el oficio de editar, la formación profesional, el mundo de las empresas, el presente ...
Ancho:
140
cm
Largo:
210
cm
Peso:
222 gr
Sense estoc
11,50 €
Descripció
ISBN :978-84-375-0582-4
Data d'edició :01/04/2005
Any d'edició :2005
Idioma :CASTELLANO
Autors :NADAL, JORDI; GARCIA, FRANCISCO
Nº de pàgines :158
Coleccion :LIBROS SOBRE LIBROS
Este volumen reúne artículos que presentan y discuten algunos de los problemas que hoy afrontan los editores de habla hispana. Para ofrecer un recorrido coherente, los temas están agrupados en capítulos que abordan el oficio de editar, la formación profesional, el mundo de las empresas, el presente y futuro de las librerías, las ferias del libro, los mercados internacionales y, finalmente, una serie de reflexiones sobre el pasado, presente y futuro de la edición. El libro es tanto un diagnóstico de los asuntos que ocupan a los profesionales del libro como una sugerencia de soluciones para el oficio editorial.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.