• PACKAGE DESIGN IN JAPAN

    AAVV INDEX BOOK Ref. 9788496774155 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La Japan Package Design Association se fundó en 1960 y tiene el soporte del Ministerio de Comercio e Indústria Internacional. JPDA es una asociación privada que representa el sector del diseño de packaging en Japón.En este libro se recogen las creaciones más destacadas del packaging japonés.
    Ancho: 235 cm Largo: 305 cm Peso: 1982 gr
    Sense estoc
    39,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96774-15-5
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : Inglés
    • Autors : AAVV
    • Nº de pàgines : 280
    • Coleccion : DISEÑO
    La Japan Package Design Association se fundó en 1960 y tiene el soporte del Ministerio de Comercio e Indústria Internacional. JPDA es una asociación privada que representa el sector del diseño de packaging en Japón.





    En este libro se recogen las creaciones más destacadas del packaging japonés.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.