• MODA, COMUNICACION Y SOCIEDAD

    GRUPO DE ANALISIS DE LA COMUNICACION COMUNICACION SOCIAL Ref. 9788496082533 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Vilipendiado por unos y obviado por otros, el fenómeno de la moda ha ido ocupando un cada vez mayor protagonismo social, económico y mediático. Podrá ser criticado pero, en nuestro tiempo, no puede ser ignorado su valor como industria ni como influyente sistema cultural. En muchos sentidos la moda ...
    Dimensions: 210 x 150 x 10 cm Peso: 280 gr
    Sense estoc
    15,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96082-53-3
    • Data d'edició : 01/04/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : GRUPO DE ANALISIS DE LA COMUNICACION
    • Nº de pàgines : 174
    • Coleccion : PUBLICIDAD, 6
    • Nº de col·lecció : 6
    Vilipendiado por unos y obviado por otros, el fenómeno de la moda ha ido ocupando un cada vez mayor protagonismo social, económico y mediático. Podrá ser criticado pero, en nuestro tiempo, no puede ser ignorado su valor como industria ni como influyente sistema cultural.
    En muchos sentidos la moda está unida a las formas de comunicación social, al consumo, a la publicidad y, quizá todavía más, a las relaciones públicas.
    Desde una perspectiva multidisciplinar, pues, Moda, comunicación y sociedad se propone analizar la riqueza del fenómeno en cuestión presentando diferentes estudios y situaciones que den cuenta de su importancia social y cultural, su dimensión psicológica, ética y estética, con el fin de proporcionar a los lectores un conocimiento de las opciones profesionales y una conciencia crítica sobre el tema.
    Grupo de Análisis de la Comunicación, Universidad de Valladolid (España).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.