'2000 Muestras de Colores. Las herramientas del diseñador' es una valiosa herramienta para diseñadores, arquitectos, decoradores y cualquier persona que participe en la selección, aplicación y especificación de colores.El libro y el CD adjuntos están estructurados en temas por colores: período histó...
Ancho:
210
cm
Largo:
235
cm
Peso:
125 gr
Sense estoc
28,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96774-80-3
Data d'edició :01/01/2008
Any d'edició :2008
Idioma :CAST
Autors :DAVIS, GRAHAM
Traductors :GUIU NAVARRO, SILVIA
Nº de pàgines :160
'2000 Muestras de Colores. Las herramientas del diseñador' es una valiosa herramienta para diseñadores, arquitectos, decoradores y cualquier persona que participe en la selección, aplicación y especificación de colores.
El libro y el CD adjuntos están estructurados en temas por colores: período histórico, sentimientos y actitudes, mundo natural, etc., lo que permite al diseñador encontrar con facilidad combinaciones de colores que funcionan bien para un proyecto en concreto.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.