Si quieres ver los símbolos, logos e imágenes corporativas más famosos del mundo, esto es lo que estás buscando. Este libro es una colección de las identidades y símbolos industriales de mayor renombre. Están incluidos en un CD-ROM para que puedas acceder a ellos, consultarlos y manipularlos fácilme...
Ancho:
230
cm
Largo:
310
cm
Peso:
125 gr
Sense estoc
49,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96774-74-2
Data d'edició :01/01/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Inglés
Autors :GWON, YOUNG-SOO
Nº de pàgines :607
Si quieres ver los símbolos, logos e imágenes corporativas más famosos del mundo, esto es lo que estás buscando. Este libro es una colección de las identidades y símbolos industriales de mayor renombre.
Están incluidos en un CD-ROM para que puedas acceder a ellos, consultarlos y manipularlos fácilmente. Divididos en 200 categorías comerciales diferentes, más de 9.000 símbolos e imágenes corporativas estarán a tu disposición a un sólo clic. Una verdadera guía de referencia para diseñadores.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.