¿Qué es una buena idea? En gran medida, esto depende de su interpretación o de cómo ha sido comunicada.Este manual enseña el modo adecuado para designar cada uno de los 270 términos recopilados. Básico para saber bien de lo que hablan y hablamos.Es un recurso inestimable para los estudiantes de dise...
Ancho:
120
cm
Largo:
160
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
25,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96774-72-8
Data d'edició :01/10/2007
Any d'edició :2007
Idioma :ESPANYOL
Autors :AMBROSE, GAVIN; HARRIS, PAUL
Traductors :GUIU NAVARRO, SILVIA
Nº de pàgines :288
Coleccion :FDISEÑO
¿Qué es una buena idea? En gran medida, esto depende de su interpretación o de cómo ha sido comunicada.
Este manual enseña el modo adecuado para designar cada uno de los 270 términos recopilados. Básico para saber bien de lo que hablan y hablamos.
Es un recurso inestimable para los estudiantes de diseño gráfico e interesados en el sector.
Comenta claramente los numerosos y variados términos que se usan con frecuencia en diseño gráfico. Cada entrada usa una fuente diferente (cuya historia está recogida al final del libro) y disipa los mitos que rodean algunos de estos términos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.