• GUSTO. A JOURNEY THROUGH CULINARY DESIGN

    A JOURNEY THROUGH CULINARY DESIGN

    VVAA GINGKO PRESS Ref. 9781584233855 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Este nuevo libro es un apasionante viaje a través del "diseño culinario", un paseo por los extravagantes aires de los últimos y más importantes restaurantes, cafés y bares del mundo. ¿Qué se necesita hoy para crear un establecimiento de éxito?
    Ancho: 210 cm Largo: 280 cm Peso: 125 gr
    Sense estoc
    39,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-1-58423-385-5
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : ANGLES
    • Autors : VVAA
    • Nº de pàgines : 240
    • Coleccion : DISEÑO GRAFICO
    Este nuevo libro es un apasionante viaje a través del "diseño culinario", un paseo por los extravagantes aires de los últimos y más importantes restaurantes, cafés y bares del mundo. ¿Qué se necesita hoy para crear un establecimiento de éxito?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.