Relogo muestra cómo reinventar la imagen de una corporación, organización o producto, mientras que mantiene intactos los elementos esenciales del logo que establecen desde el principio la identidad de marca de la empresa.Descubrimos, en este muestrario único, variados ejemplos de cómo los diseñadore...
Ancho:
190
cm
Largo:
250
cm
Peso:
2000 gr
Sense estoc
39,95 €
Descripció
ISBN :978-84-92810-28-4
Data d'edició :01/10/2011
Any d'edició :2011
Idioma :Inglés
Autors :AAVV
Nº de pàgines :272
Coleccion :DISEÑO
Relogo muestra cómo reinventar la imagen de una corporación, organización o producto, mientras que mantiene intactos los elementos esenciales del logo que establecen desde el principio la identidad de marca de la empresa. Descubrimos, en este muestrario único, variados ejemplos de cómo los diseñadores modifican sutilmente los logos para actualizar la identidad corporativa, reposicionar un producto o simplemente refrescar la imagen de marca que necesita ser reformada.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.