Manual único que expone los elementos y principios básicos del diseño gráfico con obras célebres que muestran estos principios y elementos fundamentales y explica cómo se han aplicado estos conceptos en dichos trabajos. Estas obras pertenecen a renombrados diseñadores tales como, Josef Müller-Brockm...
Ancho:
220
cm
Largo:
270
cm
Peso:
2000 gr
Sense estoc
35,00 €
Descripció
ISBN :978-84-92810-38-3
Data d'edició :01/01/2012
Any d'edició :2012
Idioma :ESPANYOL
Autors :POULIN, RICHARD
Traductors :MISRAHI VALLÉS, ALICIA
Nº de pàgines :288
Manual único que expone los elementos y principios básicos del diseño gráfico con obras célebres que muestran estos principios y elementos fundamentales y explica cómo se han aplicado estos conceptos en dichos trabajos. Estas obras pertenecen a renombrados diseñadores tales como, Josef Müller-Brockmann, Herbert Bayer, Debora Sussman, A.M. Cassandre, Max Huber, Jan Tschichold, Willem Sandberg, Emil Ruder, Saul Bass, Adrian Frutiger, entre muchos otros. Este libro reúne veintiséis capítulos que analizan de forma elocuente, a través de imágenes de obras que se han convertido en auténticas referencias históricas o iconos del diseño gráfico, cada uno de los principios fundamentales del diseño y explica el por qué de su importancia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.