Más que una mera recopilación de embalajes antiguos, Antique Packaging es un curioso compendio de cajas de épocas pasadas que han dejado huella en el presente, principalmente por el tipo de imágenes y recursos gráficos aplicados en cada una de ellas. Una iniciativa nacida del romanticismo de unos po...
Ancho:
155
cm
Largo:
215
cm
Peso:
125 gr
Sense estoc
5,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96774-12-4
Data d'edició :01/01/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Inglés
Autors :GARROFE, JOSEP MARIA
Nº de pàgines :400
Coleccion :DISEÑO
Más que una mera recopilación de embalajes antiguos, Antique Packaging es un curioso compendio de cajas de épocas pasadas que han dejado huella en el presente, principalmente por el tipo de imágenes y recursos gráficos aplicados en cada una de ellas.
Una iniciativa nacida del romanticismo de unos pocos coleccionistas particulares, llamada a convertirse en obra de consulta para diseñadores y creativos de nuestro tiempo que busquen inspiración lanzando una mirada a los clásicos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.