• ANDRE RICARD, EN RESUM

    RICARD, ANDRE ANGLE EDITORIAL Ref. 9788496103313 Altres llibres del mateix autor
    Memòries d?un pioner del disseny.La paraula d'un mestre excepcional.Les confessions del dissenyador del disseny.André Ricard (Barcelona, 1929), reconegut a escala mundial, és un dels grans noms del disseny a Catalunya. Amb una trajectòria professional que li ha merescut múltiples distincions, ha fet...
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    10,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96103-31-3
    • Data d'edició : 01/01/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : Catalán
    • Autors : RICARD, ANDRE
    • Nº de pàgines : 340
    Memòries d?un pioner del disseny.
    La paraula d'un mestre excepcional.
    Les confessions del dissenyador del disseny.



    André Ricard (Barcelona, 1929), reconegut a escala mundial, és un dels grans noms del disseny a Catalunya. Amb una trajectòria professional que li ha merescut múltiples distincions, ha fet conèixer el paper del disseny en la nostra vida quotidiana. Es pot dir que amb ell, i amb altres persones de la seva generació, neix el disseny a Catalunya i Espanya com una àrea de merescut reconeixement social i professional.

    «En resum...» és més que unes memòries: és el testimoni fervent i sincer d?una recerca vital que el porta, per camins atzarosos, a descobrir el disseny com una forma d?entendre la vida. El seu és un viatge apassionant, que il·luminarà la trajectòria de molts. En resum..., la vida d?un mestre.

    «André Ricard és un definidor de mètodes, un creador d?estratègies, un analista de la realitat, una persona que té les idees clares, que defuig la retòrica i va directament al gra. Una manera de ser que es revela en el seu disseny, però també en la seva vida i en tot el que ha fet.» Daniel Giralt-Miracle [fragment del pròleg]



    André Ricard

    Nascut a Barcelona, l'any 1929. Dissenyador industrial, escriptor i professor. Ha estat President de l'ADI-FAD (1972-1974), Vicepresident de l'ICSID (1963-1979), i Vicepresident del BCD Barcelona Centro de Diseño (1990-1996). Ha estat director del departament de disseny de producte de l'escola EINA de Barcelona (1993-1999), membre del Consell de promoció econòmica de Barcelona (1994-1999), patró de la Fundación Loewe (1996-1999), president de l'entitat DW, Design for the World (1999) i des del 2001 és assessor general del projecte del Museu del Disseny de Barcelona.

    Ha publicat diversos llibres i ha estat guardonat, entre d'altres, amb els següents premis: onze premis ADI FAD; quatre Eurostars, premis als millors envasos europeus; Premi Verre Avenir de la Fédération du Verre (França, 1985); Premi Worldstar de la World Packaging Organisation (Japó, 1986); Premio Nacional de Diseño, atorgat pel Ministerio de Industria, 1987; i l'any 1993, rep el Premi de la Federación Española de Envases y Embalaje, i l'Ordre Olympique del Comité Internacional Olympique. També ha rebut la medalla de Chevalier des Arts et des Lettres (Francia 1998), la medalla al Mèrit Artístic de la ciutat de Barcelona (2000). Fou nomenat acadèmic d'Honor de la Reial Academia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi (2000).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.