• TECNICAS DE AUDITORIA OPERATIVA APLICADAS A LA ADM

    MAS, JORDI ; RAMIO, GENERALITAT DE CATALUNYA Ref. 9788439321453 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Guía práctica para quienes deban realizar auditorías operativas en la Generalida d de Cataluña y en otras administraciones públicas. Utiliza técnicas básicas de carácter general y técnicas específicas más complejas.
    Ancho: 210 cm Largo: 300 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    18,03 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-393-2145-3
    • Data d'edició : 01/09/1992
    • Any d'edició : 1992
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : MAS, JORDI ; RAMIO,
    • Nº de pàgines : 262
    • Coleccion : FUNCIO ORGANITZACIO ESTUD
    • Nº de col·lecció : 3
    Guía práctica para quienes deban realizar auditorías operativas en la Generalida d de Cataluña y en otras administraciones públicas. Utiliza técnicas básicas de carácter general y técnicas específicas más complejas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.