Aquest estudi permet observar la diferència que existeix entre els diferents uso s del català: orals i escrits, informals i formals al si de l'empresa catalana. Analitza aspectes com la valoració empresària de l'ús de la llengua i l'interèse mpresarial pels serveis lingüístics, entre altres. Inclou ...
Ancho:
210
cm
Largo:
390
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
6,01 €
Descripció
ISBN :978-84-393-5183-2
Data d'edició :01/07/2000
Any d'edició :2000
Idioma :Catalán
Autors :VARIS
Nº de pàgines :60
Coleccion :I.S.C. - DOCUMENTS DE TREBALL
Nº de col·lecció :12
Aquest estudi permet observar la diferència que existeix entre els diferents uso s del català: orals i escrits, informals i formals al si de l'empresa catalana. Analitza aspectes com la valoració empresària de l'ús de la llengua i l'interèse mpresarial pels serveis lingüístics, entre altres. Inclou annexos amb informació addicional sobre el perfil de les empreses enquestades, el tipus de qüestionari utilitzat i altres dades d'utilitat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.