• FUTUR DEL MERCAT DE TREBALL DELS JOVES, EL

    GENERALITAT DE CATALUNYA Ref. 9788439353027 Altres llibres de la col·lecció
    Aquesta jornada va tenir lloc a la Secretaria General de Joventut el 8 de juny d e 2000. En les taules rodones que hi tingueren lloc es van analitzar els aspecte s econòmics i sociològics en els canvis del mercat de treball per als joves, els aspectes jurídics i psicològics d'aquests canvis i es va ...
    Ancho: 150 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    6,61 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-393-5302-7
    • Data d'edició : 01/12/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Idioma : TAMBEN A SOCIOLOGIA
    • Nº de pàgines : 92
    • Coleccion : ESPAIS DE REFLEXIÓ
    • Nº de col·lecció : 3
    Aquesta jornada va tenir lloc a la Secretaria General de Joventut el 8 de juny d e 2000. En les taules rodones que hi tingueren lloc es van analitzar els aspecte s econòmics i sociològics en els canvis del mercat de treball per als joves, els aspectes jurídics i psicològics d'aquests canvis i es va propiciar un col·loqui amb els diversos agents socials implicats.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.