La empresa integral propone un modelo cooperativo para hacer posible la implicac ión de las personas que la componen tanto en el proyecto como en la praxis de la organización. El modelo jurídico cooperativo es un marco idóneo para el cumplim iento de este objetivo, pero requiere itinerarios personal...
Ancho:
170
cm
Largo:
220
cm
Peso:
372 gr
Sense estoc
8,50 €
Descripció
ISBN :978-84-393-8241-6
Data d'edició :01/02/2010
Any d'edició :2010
Idioma :CATALA
Autors :AA. VV.
Nº de pàgines :120
Coleccion :TEXTOS D'ECONOMIA COOPERATIVA
La empresa integral propone un modelo cooperativo para hacer posible la implicac ión de las personas que la componen tanto en el proyecto como en la praxis de la organización. El modelo jurídico cooperativo es un marco idóneo para el cumplim iento de este objetivo, pero requiere itinerarios personales y visiones comparti das para tener éxito en la vinculación recíproca. Esta guía ofrece herramientas para el diagnóstico y la elaboraciónde un plan de implicación efectivo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.