Esta obra tiene como objetivo asentar las bases de una nueva economía que tenga la ética como fuente de inspiración y que represente realmente un progreso para el desarrollo global de la persona humana y de los pueblos. Los autores consideran que la economía debe estar al servicio de todas las perso...
Ancho:
150
cm
Largo:
220
cm
Peso:
142 gr
Sense estoc
14,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9743-685-4
Data d'edició :01/05/2015
Any d'edició :2015
Idioma :ESPANYOL
Autors :ARGANDOÑA, ANTONIO; LOSADA, CARLOS
Nº de pàgines :86
Coleccion :ENSAYO
Nº de col·lecció :62
Esta obra tiene como objetivo asentar las bases de una nueva economía que tenga la ética como fuente de inspiración y que represente realmente un progreso para el desarrollo global de la persona humana y de los pueblos. Los autores consideran que la economía debe estar al servicio de todas las personas humanas e inspirarse en los principios de justicia social, de libertad y de respeto a la dignidad del ser humano y de la integridad de la tierra.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.