• MULTIMEGAMUCHAGLOBALIZACION

    SAMPEDRO, JOSE LUIS UNIVERSIDAD COMPLUTENSE DE MADRID Ref. 9788474919028 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Para un economista, ¿es una ventaja ser también novelista? Así lo cree José Luis Sampedro, que busca una mirada nueva para interpretar un mundo multidimensional, en el que hay que comprender el valor de lo que no tiene precio o cómo globalizar la justicia
    Ancho: 120 cm Largo: 170 cm Peso: 88 gr
    Sense estoc
    3,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7491-902-8
    • Data d'edició : 01/01/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : SAMPEDRO, JOSE LUIS
    • Nº de pàgines : 80
    • Coleccion : FORO COMPLUTENSE
    Para un economista, ¿es una ventaja ser también novelista? Así lo cree José Luis Sampedro, que busca una mirada nueva para interpretar un mundo multidimensional, en el que hay que comprender el valor de lo que no tiene precio o cómo globalizar la justicia

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.