En El médico perplejo, el autor recopila una extensa bibliografía científica, toda una colección de fenómenos médicos imposibles de explicar desde el conocimiento científico actual. Las experiencias van de lo pintoresco a lo inquietante, telepatía, brujería, vudú, licantropía, posesiones demoníacas,...
Ancho:
130
cm
Largo:
200
cm
Peso:
370 gr
Sense estoc
16,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8428-364-5
Data d'edició :01/10/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLA
Autors :BOBROW, ROBERT S.
Traductors :CARDEÑOSO SÁENZ DE MIERA, CONCHA
Nº de pàgines :352
Coleccion :FREAK
Nº de col·lecció :5
En El médico perplejo, el autor recopila una extensa bibliografía científica, toda una colección de fenómenos médicos imposibles de explicar desde el conocimiento científico actual. Las experiencias van de lo pintoresco a lo inquietante, telepatía, brujería, vudú, licantropía, posesiones demoníacas, sueños, hipnosis, estableciendo un cúmulo de interrogantes médicos y científicos pendientes de resolución.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.