La doctora Pilar Senpau explica que aprimar-se o engreixar-se està directament relacionat amb els nostres sentiments, la clau és a les emocions, és a dir al cervell. En aquest llibre que recull trenta històries reals d'homes i dones que han passat per la seva consulta ens fa veure l'íntima relació q...
Ancho:
115
cm
Largo:
180
cm
Peso:
163 gr
Sense estoc
7,95 €
Descripció
ISBN :978-84-92549-79-5
Data d'edició :01/06/2009
Any d'edició :2009
Idioma :CATALA
Autors :SENPAU, PILAR
Nº de pàgines :152
Coleccion :LB
La doctora Pilar Senpau explica que aprimar-se o engreixar-se està directament relacionat amb els nostres sentiments, la clau és a les emocions, és a dir al cervell. En aquest llibre que recull trenta històries reals d'homes i dones que han passat per la seva consulta ens fa veure l'íntima relació que hi ha entre els quilos i els sentiments, a la vegada, explica les claus per tal que cadascú pugui aprendre a aprimar-se. Entendre-ho ens ajuda, sense cap dubte, a aprimar-nos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.