El periodista Fidel Masreal ha escrit aquest llibre després d'haver vist com la seva mare lluitava contra la depressió. El primer que va constatar va ser la manca de suport als familiars dels malalts de depressió. Per això, a més d'entrevistar-se amb nombrosos psiquiatres, psicòlegs i altres profess...
Ancho:
115
cm
Largo:
180
cm
Peso:
185 gr
Sense estoc
9,95 €
Descripció
ISBN :978-84-92549-61-0
Data d'edició :01/06/2009
Any d'edició :2009
Idioma :CATALA
Autors :MASREAL, FIDEL
Nº de pàgines :320
El periodista Fidel Masreal ha escrit aquest llibre després d'haver vist com la seva mare lluitava contra la depressió. El primer que va constatar va ser la manca de suport als familiars dels malalts de depressió. Per això, a més d'entrevistar-se amb nombrosos psiquiatres, psicòlegs i altres professionals, ha parlat amb moltíssimes persones que han patit una depressió o han conviscut amb malalts. Un llibre per entendre els mecanismes de la depressió i que dóna valuoses pistes per a conviure-hi.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.