¿Dónde está escrito que tengas que ser infeliz, o que te tengas que resignar a ir tirando como puedas hasta que lleguen momentos mejores? Eres una mezcla única de información genética heredada y, en un altísimo porcentaje, de hábitos aprendidos, y estos hábitos, del mismo modo en que han sido aprend...
Ancho:
150
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
17,50 €
Descripció
ISBN :978-84-8330-589-8
Data d'edició :01/03/2010
Any d'edició :2010
Idioma :ESPANYOL
Autors :VALLS, JOAQUIM
Nº de pàgines :192
Coleccion :SINERGIA
Nº de col·lecció :6
¿Dónde está escrito que tengas que ser infeliz, o que te tengas que resignar a ir tirando como puedas hasta que lleguen momentos mejores? Eres una mezcla única de información genética heredada y, en un altísimo porcentaje, de hábitos aprendidos, y estos hábitos, del mismo modo en que han sido aprendidos, pueden ser modificados. Y esa es la clave de este libro: uno puede estar deprimido, triste, desesperado, confuso, cansado de todo? pero puede cambiar.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.