Cada vegada hi ha més evidències científiques del fet que els aliments influeixen en la funcionalitat de les nostres defenses i, per tant, que poden incidir en el nostre estat de salut i fins i tot ajudar a prevenir l'aparició de determinades malalties. En aquest llibre es presenta un recull dels al...
Ancho:
150
cm
Largo:
200
cm
Peso:
260 gr
Sense estoc
17,00 €
Descripció
ISBN :978-84-475-3432-6
Data d'edició :01/01/2010
Any d'edició :2010
Idioma :CATALA
Autors :PEREZ-CANO, FRANCISCO J.
Nº de pàgines :182
Coleccion :CATÀLISI
Nº de col·lecció :8
Cada vegada hi ha més evidències científiques del fet que els aliments influeixen en la funcionalitat de les nostres defenses i, per tant, que poden incidir en el nostre estat de salut i fins i tot ajudar a prevenir l'aparició de determinades malalties. En aquest llibre es presenta un recull dels aliments que contribueixen a la millora de les nostres defenses i s'explica de quina manera poden influir en el nostre sistema defensor: el sistema immunitari.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.