En la línia dels missatges inspiradors que han convocat lectors d'arreu del món amb obres com La Bona Vida o La Bona Sort, Àlex Rovira completa la trilogia amb La Bona Crisi: un recull de cartes adreçades al lector on es presenten les claus per a la transformació de l'existència a partir de l'aprene...
Dimensions:
180 x 115 x 180 cm
Peso:
184 gr
Sense estoc
8,95 €
Descripció
ISBN :978-84-9930-163-1
Data d'edició :01/09/2010
Any d'edició :2010
Idioma :CATALA
Autors :ROVIRA, ALEX
Traductors :VALLÈS, TINA
Nº de pàgines :184
Coleccion :LABUTXACA
En la línia dels missatges inspiradors que han convocat lectors d'arreu del món amb obres com La Bona Vida o La Bona Sort, Àlex Rovira completa la trilogia amb La Bona Crisi: un recull de cartes adreçades al lector on es presenten les claus per a la transformació de l'existència a partir de l'aprenentatge que genera una crisi, sigui de la naturalesa que sigui, amb exemples de superació i paraules que fan prendre consciència i ajuden a revitalitzar.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.