Dormir bien es posible: en El Camino del Sueño el especialista en medicina del sueño Eduard Estivill y la escritora y creativo Yolanda Sánez de Tejada proponen una serie de nueve pasos que conducen a dormir bien, incluso a aquellas persona que trabajan en horario nocturno. Desde que nos levantamos h...
Ancho:
130
cm
Largo:
200
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
16,95 €
Descripció
ISBN :978-84-92406-78-4
Data d'edició :01/11/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Español, Castellano
Autors :ESTIVILL, EDUARD; SAENZ DE TEJADA, YOLANDA
Nº de pàgines :136
Coleccion :GIMLET
Dormir bien es posible: en El Camino del Sueño el especialista en medicina del sueño Eduard Estivill y la escritora y creativo Yolanda Sánez de Tejada proponen una serie de nueve pasos que conducen a dormir bien, incluso a aquellas persona que trabajan en horario nocturno. Desde que nos levantamos hasta que nos vamos a la cama, son nueve propuestas sencillas que nos ayudarán no sólo a dormir mejor, sino a tener una vida más sana y equilibrada.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.