La paraula solidaritat s?ha convertit, llastimosament, en una paraula de moda, en una estratègia de màrqueting. S?utilitza abusivament. La sentim en boca de polítics, d?empresaris, d?esportistes, d?actrius i de presentadors de televisió. Ens la recorden quan hi ha un col·lectiu que pateix una desgrà...
Dimensions:
150 x 105 x 8 cm
Peso:
95 gr
Sense estoc
2,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9779-941-6
Data d'edició :01/09/2010
Any d'edició :2010
Idioma :CATALA
Autors :TORRALBA, FRANCESC
Nº de pàgines :128
Coleccion :BIBLIOTECA FRANCESC TORRALBA
Nº de col·lecció :16
La paraula solidaritat s?ha convertit, llastimosament, en una paraula de moda, en una estratègia de màrqueting. S?utilitza abusivament. La sentim en boca de polítics, d?empresaris, d?esportistes, d?actrius i de presentadors de televisió. Ens la recorden quan hi ha un col·lectiu que pateix una desgràcia, quan és víctima d?una hecatombe, d?una guerra o d?un moviment sísmic. S?exigeix a tothom ser solidari, però sense saber exactament què comporta la pràctica ni l?experiència de la solidaritat. En aquest assaig ens proposem repensar la solidaritat i investigar-ne els fonaments.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.