Qui és Pep Guardiola? Ha estat un dels millors futbolistes que han jugat mai al Barça i en els últims anys s'ha convertit en l'entrenador de més èxit que ha tingut mai el club blaugrana. També ha esdevingut un ídol de masses i ha estat utilitzat com a model de comportament en els àmbits més diversos...
Ancho:
125
cm
Largo:
180
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
10,95 €
Descripció
ISBN :978-84-9791-907-4
Data d'edició :01/10/2011
Any d'edició :2011
Idioma :CATALA
Autors :RIERA FONT, JOSEP
Nº de pàgines :384
Coleccion :PORTÀTIL
Nº de col·lecció :16
Qui és Pep Guardiola? Ha estat un dels millors futbolistes que han jugat mai al Barça i en els últims anys s'ha convertit en l'entrenador de més èxit que ha tingut mai el club blaugrana. També ha esdevingut un ídol de masses i ha estat utilitzat com a model de comportament en els àmbits més diversos. Però Pep Guardiola és molt més que els seus èxits. És una persona de valors, d'idees i un gran comunicador. Aquest llibre tracta d'això: d'on vénen els seus valors, com converteix les idees en mètode i per què convenç. Del seu pensament futbolístic i vital aplicat a la seva gran passió, el futbol.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.